سفارش تبلیغ
صبا ویژن

solosmarket

چگونه شیرآلات مناسب انتخاب کنیم

    نظر

انتخاب شیرآلات مناسب برای خانه ی شما گاهی اوقات می تواند یک کار دلهره آور باشد. رنگ؟ شکل؟ اندازه ؟ یک دسته یا دو؟ جنس شیرآلات ؟ و ویژگی های دیگری وجود دارد. اما با استفاده از راهنمای خرید شیرآلات بهداشتیشما می توانید شیرآشپزخانه مناسب را انتخاب کنید.یکی از سریع ترین راه ها برای به دست آوردن زندگی مدرن در ساختمان استفاده از شیرهای جدید امروزی است. اما آیا اخیرأ وارد فروشگاه خرید اینترنتی شیرآلات شده اید ؟ به نظر می رسد یک انتخاب بی نهایت از شیرهای موجود وجود دارد. قیمت شیرآلات ارزان  و با کیفیت را در فروشگاه اینترنتی سولوس مارکت بیابید. برندهای مختلفی از جمله : شیرآلات قهرمان ، شیرآلات اخوان ، شیرآلات راسان ، شیرآلات شودر در بازار موجود است . این خود کمی گیج کننده است . در اینجا اصول اولیه در مورد گزینه های مختلف انواع شیرعنوان شده است. به یاد داشته باشید سبک ها بر اساس نام تجاری وعملکرد متفاوت خواهند بود، اما اصول اینگونه است.

شیرآلات

شیرآلات اهرمی و دو دسته

یکی از رایج ترین و اغلب ساده ترین انواع طرح های شیر برای نصب شیرالات دودسته است. این طراحی به طور کلی دارای یک سر و یک دسته اصلی و دو دسته جداگانه است. یکی برای کنترل درجه حرارت.که هر سه از یک پایه خارج می شوند و به سینک یا میز آشپزخانه شما متصل می شود . تصمیم بگیرید که آیا شما یک دسته یا دو دسته را دوست دارید. مزایا و معایبی برای هر دو وجود دارد. با یک دسته یا شیراهرمی، شما راحت  می توانید کنترل دمای آب و حجم آب را تنها با یک دست انجام دهید. از سوی دیگر، دو دسته دستگیره سبک های بیشتری را ارائه می دهند و طرح های اسپورت را ارائه می دهند. برای تکمیل دکوراسیون خود، یک شیر با طول عمر بالا را نگهداری کنید. 

                                         شیر دو دسته

شیرآلات از نظر جنس:

شیرالات بهداشتی از نظرجنس برنج، سرب ساخته می شوند. آلیاژ مورد استفاده در بهترین شیرآلات ساختمانی برنج است .جنس برنج بدلیل مقاومت بالا در برابر خوردگی ها پیشنهاد می شود.نکته دیگری که در انتخاب شیرآلات اهمیت دارد آبکاری آنها است. مقاومت و طول عمر شیرالات بهداشتی به این مهم بستگی دارد جنس شیرالات با فولاد ضد زنگ و کروم انتخاب های محبوب هستند زیرا می توان برای یک عمر در منزل شما کار کند و از قدیم وجود داشته است . برای یک سبک سنتی، مخلوط های نیکل، برنج و مس وجود دارد.

شیر ظرفشویی

آبکاری شیرآلات :

بعد از جنس بدنه آبکاری شیرالات از اهمیت ویژه ای برخوردار است .آبکاری مورد استفاده در پوشش خارجی شیرآلات عبارتند از : استیل یا کروم ، برنج، برنز و مس . تنوع زیادی در آبکاری های شیرالات موجوداست . اگر بخواهیم به عنوان پیشنهاد بگوییم بهترین آبکاری ها در شیرآلات استیل است.
البته یک چیز را در نظر داشته باشید همیشه خرید شیرآلات گران قیمت ملاک کیفیت نیست . با توجه به فضایی که می خواهید شیر را برای آن تهیه کنید همه ی گزینه ها را در نظر داشته باشید. وقتی که یک شیرظرفشویی انتخاب می کنید ، لازم است که همه چیزرا با نگاه کلی آشپزخانه مطابقت دهید. به عنوان مثال: اگر برای شیرآشپزخانه خرید می کنید سینک ظرفشویی شما ملاک خرید است . شما باید سوراخ های سینک ظرفشویی را در نظرداشته باشید .اگر برای حمام و سرویس بهداشتی خرید می کنید حتما تمامی شرایط محیطی را در نظر بگیرید.
 مزایای آبکاری کروم  :

• مقاومت بالایی در برابر خراشیدگی و خوردگی دارد .

• لکه های آب را کم تر جلوه می دهد .

• همچنین در تماس زیاد با دست مقاومت بیشتری دارد.

• ضد زنگ بودن 

• مقاوم در برابر دود ناشی از جرم گیرها و اسید و مواد شوینده 

شیر لمسی

شیرآلات لمسی :

آخرین گزینه این مدل های لمسی است که کمتر استفاده می شود. این گزینه بسیار جالب است . به راحتی یکی از بهداشتی ترین هاست. مشکل این است که آنها نیز معمولا گران تر از گزینه در بازار هستند. بسیاری از شرکت ها این شیر لمسی را با توجه به مقدار مصرفی که دریافت می کنند نصب می کنند. و بیشتر در مکان های عمومی کاربرد دارد .از مزایای شیرآلات لمسی قهرمان صرفه جویی در مصرف آب است. اما شیر لمسی همچنین می توانند برای ساختمان های مسکونی نیز مسکونی خریداری شده و نصب شوند. شما فقط اگر برنامه ای برای صرفه جویی دارید از این نوع  طرح های شیر لمسی خریداری کنید.

در نهایت، باید بگوییم با توجه به تنوع شیرآلات موجود در بازار و با در نظر گرفتن اینکه در هر طراحی صدها، اگر نه هزاران سبک وجود دارد. یکی از آخرین نکات سریع این است که اگر شما سلیقه گران قیمت داشته باشید، اما کیف پول شما نمی تواند به آنها پاسخ دهد.  فروشگاه اینترنتی یراق آلات کابینت و شیرالات قهرمان و انواع شیرآلات ارزان قیمت درحراج آنلاین سولوس مارکت ارائه شده است. خرید بهترین شیرآلات ایرانی با قیمت ارزان از سایت سولوس مارکت به شما اجازه می دهد تا از خرید خود راضی باشید و در وقت و هزینه صرفه جویی کنید. فروشگاه اینترنتی کالای ساختمانی سولوس مارکت نمایندگی فروش ست شیرآلات قهرمان ، شیرظرفشویی قهرمان ، سینک ظرفشویی ، گاز صفحه ای ، هود آشپزخانه و یراق کابینت ، انواع لامپ ال ای دی و لامپ کم مصرف می باشد . شما می توانید کاتالوگ شیرآلات قهرمان و لیست قیمت جدید شیرالات قهرمان را در سایت ما ببینید. قیمت شیرآلات لوکس و قیمت شیرآلات kwc را می توانید در از کارشناسان ما بپرسید. کلیه شیرآلات قهرمان 20 درصد زیر قیمت لیست کارخانه ارائه شده است . اگر مطالب فوق مفید واقع شد ما را از نظرات سازنده خود بهره مند سازید .پیشاپیش از همراهی شما متشکریم.