سفارش تبلیغ
صبا ویژن

solosmarket

چطور سینک ظرفشویی را بشناسیم؟

    نظر

 

اکنون می توانید انواع مختلفی سینک ظرفشویی برای آشپزخانه خود انتخاب کنید.  سینک فولاد ضد زنگ، سینک ظرفشویی شیشه ای و سینک ظرفشویی گرانیتی  و سینک ظرفشویی لتو از انواع سینک های موجود در بازار می باشد. که یکی از این ها انواع سینک برای پروژه شما مناسب است، اما چگونه می توانید بین تمام گزینه ها تصمیم گیری کنید .

 

               سینک ظرفشویی

سینک آشپزخانه با چه تعداد لگن می خواهید؟

احتمالا اولین تصمیم اکثر خریداران این است که تعیین کنند اینکه آیا آنها یک یا دو لگن را ترجیح می دهند. اینها دو پیکره اصلی هستند. مدل های مختلف سه بعدی نیز در سینک ها در دسترس هستند، همراه با سبک های خاص مانند سینک ظرفشویی یکپارچه . از طرفی عمق سینک آشپزخانه نیز اهمیت دارد. یک لگن با عمق زیاد عالی برای کسانی است که به طور مرتب بوقلمون های بزرگ را تهیه می کنند، مهمانی های شام را میزبانی می کنند. همچنین یک شستشوی مفید برای شستن سگ های کوچک و حمام کردن نوزادان خرابکار است. سینک دو لگنه این امکان را فراهم می کند که کسانی که دوست دارند چند کار را همزمان با هم انجام دهند به راحتی به هدف خود برسند. به عنوان مثال شستشو سبزیجات برای سالاد در یک لگن ، در حالی که تمیز کردن ظروف در لگن دیگر صورت پذیرد.

 

چه موادی برای شما مناسب است؟

هنگامی که پیکربندی کابینت و آشپزخانه خود را انجام می دهید، بعدا تصمیم می گیرید که مواد مورد نظر برای سینک ظرفشویی خود را انتخاب کنید. سنگ ، به خصوص گرانیت، بسیار محبوب و لوکس  است . این نوع سینک از طول عمر بالایی برخوردار است . این نوع سینک  توسط یک هنرمند سنگ از یک واحد از گرانیت، سنگ مرمر، سنگ آهک، تراورتن یا انیسکس ساخته شده است. یک سینک آشپزخانه سنگی، یک گنج است که شما هر زمان که از آن استفاده می کنید لذت خواهید برد .

 سینک فولاد ضد زنگ نیز بسیار محبوب هستند. به خصوص در آشپز های حرفه ای  وجود مس سبب محبوبیت سینک ها می شود و طول عمر سینک را افزایش می دهد. حداقل بخشی از این نوع سینک از پاتینا طبیعی مس توسعه می یابد . سینک های آشپزخانه ساخته شده از مواد دست ساز، هر چند هنوز به خوبی شناخته نشده است اما همه این نوع در افزایش است.

نمونه هایی از سینک های آشپزخانه ی شیشه ای وجود دارد . این سینک از نوع شیشه است و در بازار در انواع رنگ ها و طرح ها وجود دارد . سینک شیشه ای جذابیت فوق العاده ای به آشپزخانه شما می دهد . سینک های بتنی نیز از دیگر مواد ساخته شده در سینک ظرفشویی است. بتن مسلح به طور خاص اجازه می دهد تا صنعتگران آرایه ای شگفت انگیز از سبک ها را ایجاد کنند: یک طرفه ، دو طرفه، چاه، مخزن مخزن و واحد تخلیه، صفحات ضد آب با سینک های یکپارچه همراه با شکل های غیر معمول . این مواد یک عنصر دیگر را در ترکیب طراحی - سینک آشپزخانه به ارمغان می آورد. با ترکیبی از مواد بازیافت شده با بتن، صنعتگران می توانند تاثیرات زیست محیطی و خارق العاده ای را ایجاد کنند.

گزینه های نصب برای انواع سینک های آشپزخانه

سازندگان سینک هنوز به نوآوری ادامه می دهند، راه های جدیدی برای نصب انواع سینک های آشپزخانه ایجاد می کنند . این روزها خانه های روستایی و سینک های غواصی به عنوان محبوب ترین سبک برای سینک آشپزخانه های مدرن به چشم می خورد.

                                                                                           سینک

اندازه گیری سینک ظرفشویی :

هنگامی که سبک ، نوع مواد و روش نصب را که برای سینک خود می خواهید تعیین کرده اید، فقط یک معیار دیگر برای فکر کردن درباره اندازه گیری وجود دارد. این روزها، اغلب افرادیک سینک بزرگ را ایده آل میدانند البته اگر دارای فضا باشند. برای کسانی که از آشپزخانه ها نسبتا متوسط ?? برخوردار هستند، سینک های آشپزخانه متوسط، کوچک و حتی کوچک می توانند در دسترس باشند. سینک های  آماده سازی شده به صورت دستی نیز در بازار موجود می باشد.

فروشگاه اینترنتی یراق آلات کابینت خرید انواع سینک ظرفشویی با بهترین قیمت و بهترین کیفیت به صورت آنلاین را فراهم نموده است.  گالری فروشگاه سولوس سینک ظرفشویی ارزان از بهترین برند ها را ارائه می دهد . سولوس بزرگترین مجموعه آشپزخانه و حمام و یراق آلات کابینت از بهترین برند ها  می باشد. از جمله سینک ظرفشویی اخوان ، سینک ظرفشویی البرز ، سینک ظرفشویی بیمکث ، سینک ظرفشویی ایلیا استیل که در کیفیت با سینک ظرفشویی ایتالیایی رقابت دارند در سولوس مارکت عرضه می شود. انواع گاز صفحه ای ، هود آشپزخانه و یراق کابینت ، جک کابینت ، ریل کابینت ، لولا کابینت در فروشگاه سولوس با تخفیفات ویژه ارائه شده است . این مقاله به عنوان راهنمایی و شناخت انواع سینک های مدرن جهت خرید شما توسط سولوس مارکت ارائه شده است . در صورت مفید بودن مقاله فوق ما را از نظرات سازنده خود بهره مند سازید .