سفارش تبلیغ
صبا ویژن

solosmarket

چطور گاز صفحه ای انتخاب کنید؟

    نظر

اجاق گاز آشپزخانه و گاز صفحه ای مهم ترین تجهیزات در هر نوع آشپزخانه است. با نوآوری و ارتقاء در تجهیزات آشپزخانه، بیشتر صاحبان خانه ها و حتی صاحبان رستوران ها مشکل می توانند که تصمیم بگیرند که کدام یک  از اجاق ها مناسب تر به عنوان تجهیزات اصلی آشپزخانه است. ضرورت اصلی هر خانه و رستوران، اجاق گاز آشپزخانه است. این که آیا از آن برای خدمت به یک خانواده یا گروهی از مردم استفاده می شود، ضروری است که یک محدوده گاز عالی داشته باشیم که بتواند به طور کلی در خدمت خانواده یا کسب و کار باشد. بازسازی آشپزخانه همیشه در تجهیزات پخت و پز شامل اجاق گاز به محدوده گاز و کوره ارتقا یافته است. بهترین تجهیزات آشپزخانه همیشه برای بسیاری از خانه ها و حتی رستوران ها در سراسر جهان یک اولویت است.

گاز صفحه ای

انواع اجاق گاز :

هر دو اجاق گاز الکتریکی و گاز راه پیشرفت زیادی را طی کرده اند. با این حال، گاز حتی برخی از محدودیت ها را از گذشته دارد. خروجی گاز بر اساس مقدار گرما تولید شده متفاوت است. گاز تولید شده در واحد BTU یا بریتیش حرارتی تعیین می شود. اگر به دنبال حفظ انرژی با اجاق گاز آشپزخانه هستید، اجاق گاز را انتخاب کنید که رتبه بندی بالا یا پایین BTU را داشته باشد.

محدوده گاز با BTU بالا مقدار زیادی انرژی مصرف می کند اما میزان استفاده از گاز مورد نیاز سریع تر است. این میزان سریعتر در بازیابی گرما نیز دارد. بنابراین محدوده های گاز بالا BTU برای هتل ها و رستوران ها بهتر از استفاده خانگی است. محدوده گاز با خروجی BTU پایین کم هزینه تر است، اما میزان تولید حرارت پایین تر است. گازهای طبیعی بهتر است برای پخت و پز تجاری استفاده شوند، در حالی که گازهای LPG برای استفاده در منزل یا برای خانه ها در مناطق روستایی بهتر است.

مزایای اجاق گاز گازی: 

کنترل بهتر و سریع تر حرارت با محدوده گاز وجود دارد و این یک مزیت بزرگ در استفاده از اجاق گاز آشپزخانه است. اما عملکرد آن در کوره در مقایسه با کوره الکتریکی و مایکروویو بسیار کم است. شکسته شدن زیر قفسه اجاق اصلی یکی از دلایلی است که باعث می شود اجاق گاز در هنگام شستشو بد عمل کند.محدوده های گازی جدیدی وجود دارد که سعی در برآورده ساختن مشکلات برای استفاده بهتر از حرارت تولید شده توسط اجاق گاز دارند. مشعل ها در داخل اجاق گاز قرار می گیرند به طوری که گرما در داخل به دام افتاده است و به همین ترتیب بهتر است سرخ کردن انجام شود. به طور کلی، عملکرد و عملکرد محدوده های گاز آشپزخانه مدرن در حال حاضر سازگار و برتر در کیفیت است.

گاز صفحه ای شیشه ای

انواع اجاق گازها عبارتند از: 

گاز رومیزی : این اجاق ها قابل جابه جایی هستند.از قیمت و امکانات کمی نسبت به سایر اجاق ها برخوردار است .از این اجاق ها در ادارات بیشتر استفاده می شود.  
گاز صفحه ای : روی صفحه کابینت نصب می شود. قابل جابه جایی نیست. گاز صفحه ای ارزان و استاندارد در فروشگاه اینترنتی سولوس عرشه شده است.
گاز کابینتی : این نوع اجاق از جمله اجاق گازهای قدیمی است . این اجاق ها دارای فر می باشد.

اجاق گاز توکار :

اجاق گازهای توکار امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این نوع اجاق گاز روی صفحه کابینت ها نصب می شوند. گاز توکار قابل جابجایی نیست. نصب این اجاق ها به این گونه است که سطح کابینت آشپزخانه با استفاده از دستگاه برش بریده می شود و اجاق گاز با استفاده از چسب و نوار های عایق حرارت روی سطح کابینت کاملا محکم فیکس می شود. چندین مدل از اجاق های توکار لمسی نیز در بازار وجود دارند .

تعداد شعله اجاق گاز: 

تعداد شعله های گاز صفحه ای از یک شعله تا شش شعله در بازار موجود می باشند. اجاق گاز 5 شعله پرفروش ترین نوع اجاق گاز ها است. 

انواع گاز صفحه ای عبارت است از :

گاز صفحه ای استیل 

گاز صفحه ای  شیشه ای 

گاز صفحه ای  سرامیکی

گاز صفحه ای استیل

گاز صفحه ای استیل:

در متالوژی، فولاد زنگ‌نزن یا فولاد ضدزنگ یا استنلس استیل Stainless Steel است و Inox نیز گفته می شود .آلیاژی از فولاد می باشد. که اصلی‌ترین عناصر تشکیل دهنده آن آهن، کروم و نیکل است که حداقل درصد جرمی کروم در آن 10.5 درصد وحداکثر درصد جرمی کربن آن 1.2 درصد می باشد. مقاومت در برابر خوردگی، راحتی تمیز و استریل نمودن با بخار و عدم نیاز به پوشش دادن سطحی، استفاده از فولاد زنگ‌نزن را در آشپزخانه های تجاری و صنعتی متداول کرده است.

اجاق گاز استیل دارای جنس صفحه استیل است. این نوع اجاق گاز دارای مقاومت بالا در برابر خوردگی و ساییدگی است . طول عمر بالای این نوع اجاق مشتریان فراوانی را به خود جلب کرده است. از جمله مزایای اجاق استیل سهولت در تمیزکاری و نظافت این نوع اجاق است.

گاز صفحه ای شیشه  :

شیشه یک جامد اَریخت یاغیر بلوری یا آمورف است که می‌تواند رفتار انتقالی از یک جامد سخت و شکننده به یک ماده? مذاب خمیری شکل و برعکس داشته باشد. این رفتار که انتقال شیشه نام دارد در محدوده? مواد اریخت یا اریخت‌های نیمه‌بلوری دیده می‌شود. در حدود 1?500 سال پیش از میلاد، بطری‌های شیشه‌ای برای نخستین بار در مصر مورد استفاده قرار گرفت.

از انواع کاربرد های شیشه  در ابزار و وسایل منزل امروزه گاز صفحه ای و سینک ظرفشویی است . به دلیل ظاهری شیک و سهولت در تمیزکاری در آشپزخانه های مدرن امروزی این نوع اجاق بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

گاز سرامیکی : 

این نوع گاز از جنس سرامیک است .در آشپزخانه های لاکچری کاربرد فراوان دارد. 

برای خرید ارزانترین گاز صفحه ای و انواع اجاق گاز ارزان قیمت و با کیفیت و استاندارد می توانید به فروشگاه اینترنتی یراق آلات کابینت و کالای ساختمانی سولوس مارکت مراجعه نمایید . انواع گاز صفحه ایرانی از بهترین برند ها ، گاز صفحه ای داتیس ، گاز صفحه ای کن ، گاز صفحه ای اخوان و گاز صفحه ای استیل البرز در رقابت با گاز صفحه ای ایتالیایی می باشند. انواع سینک ظرفشویی ، هود آشپزخانه ، لامپ ال ای دی ، آیفون تصویری ، یراق آلات کابینت ، جک کابینت ، ریل کابینت ، لولا کابینت با تخفیف ویژه و قیمت مناسب را از سایت سولوس مارکت بیابید.مناسب ترین قیمت گاز صفحه ای لمسی و قیمت گاز صفحه ای ایتالیایی را از سولوس بخواهید.