سفارش تبلیغ
صبا ویژن

solosmarket

چرا باید هنگام خرید شیرالات تحقیق کنیم و انواع شیرالات را بشناسی

    نظر

شیرالات ساختمان عضوی مهم از خانه شما به حساب می آید. و بررسی انواع شیرآلات و جنس آنها در هنگام نصب شیرآلات لازم و ضروری است. بعد از گذشت مدتی از کارکرد شیرآلات ممکن از به مشکل بخورد و یا چکه کند اینکه جنس و نوع شیرآلات به گونه ای انتخاب شود طول عمر زیادی داشته باشد و در برابر خوردگی مقاوم باشد امری لازم و ضروری است. برای خرید ست شیرآلات شما می توانید بهترین شیرآلات ایرانی را انتخاب کنید . چرا که در رتبه بندی شیرآلات ایرانی در رقابت با بهترین شیرآلات روز دنیا هستند. 

                 شیرالات

شیر ظرفشویی :

شیرظرفشویی آشپزخانه دیگر مانند گذشته تنها یک کالای کاربردی در آشپزخانه محسوب نمی گردد بلکه شیر آب ها هم کاربردی و هم لوکس هستند. و از آن بعنوان یک کالای تزئینی نیز بهره برداری می شود و یک زیبایی منحصربفردی به آشپزخانه شما می دهد پیش از این، شیر آب آشپزخانه تنها برای دریافت آب به سینک متصل می شد با پیشرفت تکنولوژی و بروز شدن علم مواد طرح ها و سبکهای فراوانی برای حمایت از انواع سلیقه ها تولید گردید. مواد نیز از برنج تا فولاد ضد زنگ متفاوت است و بسته به سطح هزینه شما میتواند مواد شیرآلات تغییر کند. شیرهای آشپزخانه در ترکیبات مختلف مطابق با غرقاب و در اندازه های مختلف تولید میشوند (در خصوص مواد شیرآلات بهداشتی یک مقاله جدا توضیح داده میشود) توصیه می شود.

اندازه سینک ظرفشویی:

اندازه سینک شما نوع شیر ظرفشویی شما را تعیین می کند. اگر یک سینک کوچک دارید، یک شیرالات اهرمی می تواند نیازشما را برآورده کند. اما اگر یک سینک دوتایی بزرگ را نصب کردید، می توانید یک شیر آب با دو دست و یک سوپاپ مرکزی نصب کنید. یا یک شیر ظرفشویی شاوری نصب نمایید. بنابراین اطمینان حاصل کنید که شیرظرفشویی و شیر روشویی که شما انتخاب می کنید متناسب با اندازه سینک و روشویی است .

اندازه ارتفاع شیر آشپزخانه:

 اندازه ارتفاع شیرآب آشپزخانه را را مناسب با قامت خود تایید کنید چرا که یکی از عمده ترین سوالاتی که همواره پرسیده می شود ارتفاع نصب شیرآلات بهداشتی و تجهیزات حمام و توالت و.... می باشد. این موضوع تا جایی اهمیت دارد که اگر به خوبی استاندارد مورد نیاز رعایت نشود می تواند در آینده مشکلات نصب و همچنین دکوراسیون خانه را به همراه داشته باشد. اگر بدبینانه به این موضوع نگاه کنیم می تواند تبعات جسمی هم داشته باشد .زیرا بلند بودن و یا کوتاه بودن محل نصب شیرها برای افرادی که مرتباً با آنها سر و کار دارند باعث می شود یا زیاد خم شوند و یا در دسترسی مشکل داشته باشند. اما با این حال استانداردی که معمولاً اجرا می گردد به قرار زیر است :

سینک از کف تمام شده 85 سانتی متر بالا تر نصب می شود. لوله گرم و سرد 50 سانتی متر و لوله فاضلاب 50 الی 55 سانتیمتر بالا تر از کف تمام شده نصب می شود . شیرآلات آشپزخانه می تواند مدل دیواری یا متصل به سینک باشد که بسته به سلیقه ، فضای سینک ظرفشویی و هزینه ای که میکنید میتواند متغیر باشدهمچنین قالب آشپزخانه نیز در انتخاب شما بی تاثیر نیست. اما شیر را در ترکیب با سینک برای حفظ کمال و زیبایی آشپزخانه خیلی مهم است.

                      شیر ظرفشویی                  

شیر ظرفشویی شاوری

در سیستم های جدید آشپزخانه از شیر ظرفشویی با قابلیت جابجایی سردوش استفاده میشود که این امر باعث راحتی در استفاده برای مصرف کننده میباشد.

کارخانه شیرآلات قهرمان پیشتاز در تولید این نوع شیرآلات می باشد. انواع مدل های تولید شده این نوع شیرآلات در این برند عبارتند از:

  • شیر ظرفشویی شاوری سبلان قهرمان 
  • شیر ظرفشویی شاوری تتراس سبلان قهرمان 
  • شیر ظرفشویی شاوری آرمال قهرمان 
  • شیر ظرفشویی شاوری زمرد قهرمان 
  • شیر ظرفشویی شاوری الماس قهرمان 
  • شیر ظرفشویی شاوری فلت رویال قهرمان 
  • شیر ظرفشویی شاوری زدرا قهرمان 
  • شیرحمام :

     شیرالات حمام یکی از لوازم مورد نظر در تمام انواع حمام است، صرف نظر از اینکه لوکس یا ساده است. امروزه، تاکید ویژه ای بر حمام و لوازم جانبی آن مانند دوش حمام است. به همین دلیل، به تازگی وسایل مختلفی ساخته شده است فضایی زیبا و لاکچری را برای سرویس بهداشتی و حمام ایجاد کند. یکی از فرآیندهای ضروری در هر پروژه ساخت وبازسازی حمام، تعیین انواع شیرحمام است. همانند بسیاری از محصولات بازسازی خانه، اتصالات حمام دارای انواع مختلفی از پوسته ها هستند که بر چگونگی اتصالات آب تاثیر می گذارد.

    شما می توانید قیمت شیرآلات ارزان و با کیفیت بالا بنا بر لیست کارخانه را تنها در فروشگاه اینترنتی کالای ساختمانی سولوس مارکت بیابید. این شیرآلات در انواع شیک و قابل اعتماد و تنوع بالا در فروشگاه ما عرضه گردیده اند که شما را مجبور به خرید ارزان و با کیفیت می کند. بهترین قیمت شیرآلات لوکس ، قیمت شیرآلات اخوان ، قیمت شیرآلات kwc  و شیرآلات راسان را ارزانتر از همه جا از ما بخواهید.